رفتن به محتوای اصلی
۶ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۲
همزمان با نیمه شعبان انجام می‌گیرد:

خدمت‌رسانی دو هزار تاکسی در سطح شهر قم / فعالیت 175 تاکسی ون در مسیرهای محدوده مسجد مقدس جمکران

مطلب بدون عنوان 3803
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با بیان مشارکت استان‌های تهران و البرز برای تأمین ناوگان وَن در مسیرهای مسجد مقدس جمکران، گفت: 110 دستگاه ون نیز از سوی شهرداری قم نیز در این محدوده خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش شهرنیوز، قاسم طالبی در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در مسجد مقدس جمکران برپا شده و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از اوایل هفته گذشته نسبت به برپایی ستاد خدمت‌رسانی به شهروندان و زائرین در حوزه حمل و نقل عمومی اقدامات مختلفی به انجام رسید.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی لازم با دو هزار تاکسی به انجام رسیده است، مطرح کرد: باتوجه به اینکه مقرر شده سرویس‌دهی به زائرین در بلوار پیامبر اعظم(ص) از تاکسی‌های ون استفاده شود از مشارکت استان‌های البرز و تهران به منظور تأمین ناوگان استفاده شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با بیان مشارکت استان‌های تهران و البرز برای تأمین ناوگان وَن در مسیرهای مسجد مقدس جمکران، گفت: 110 دستگاه ون نیز از سوی شهرداری قم نیز در این محدوده خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه 35 دستگاه در بلوار ظهور و مابقی ون‌ها در بلوار پیامبر اعظم(ص) فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: شبکه بی سیم 133 و 1829 و تاکسی بانوان نیز در سطح شهر فعالیت دارند.

طالبی با بیان آماده‌باش کامل کارکنان سازمان در ستاد حمل و نقل در مسجد مقدس جمکران، تصریح کرد: با توجه به لزوم هم‌افزایی در امور حمل‌ونقلی و انتقال زائران، مشارکت‌های لازم با سایر بخش‌ها نیز در دستور کار قرار داشته است.

وی در پایان تاکید کرد: خدمات تازمانی که زائرین و شهروندان در مسجد مقدس جمکران حضور داشته باشند، ادامه دارد.

انتهای پیام/103

 


https://qom.ir/K9Pwm